Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

vineri, 19 februarie 2010

Despre Usturoi

Poate că mulţi dintre noi, râdem când auzim despre aşa ceva. Cum, eu să mănânc usturoi?.
Deoarece nu doresc să fac aşa cum mulţi bloggeri fac, (copy - paste) eu am pus adresa unde puteţi citi mai multe detalii despre acest minunat medicament. Eu doresc să spun câteva cuvinte despre usturoi deoarece îl folosesc la fiecare masă, în special la prânz. Acest usturoi poate da un gust minunat dacă îl tăiaţi bucăţele mici în farfuria cu supă sau orice altă ciorbă. Nici eu nu am ştiut prea multe despre el, dar un singur lucru ştiu: luptă împotriva răcelii şi chiar previne apariţia acneei. Recomand tuturor celor care doresc să fie feriţi de răceală şi în special celor care doresc să se simtă revogoraţi şi puternici pe zi ce trece. Deşi mulţi nu suportă mirosul sau chiar dacă ar vrea să mănânce nu pot pentru că după aceea rămâne acel miros după ei. Din propria experienţă vă spun să nu vă feriţi să mâncaţi usturoi.
Este cel mai bun medicament, împotriva tuturor bolilor şi dacă citiţi cu atenţie o să vedeţi lucruri minunate despre usturoi. Ştiţi ce am observat de când mănânc usturoi? După fiecare masă mă spăl pe dinţi :D ceea ce doctorii recomandă tuturor, în special tinerilor. Acum este perioada de iarnă în care vremea alternează de la rece la cald şi tot aşa. Dacă doriţi să nu fiţi doborâţi de răceală încercaţi acest remediu. Probabil multi consideră usturoiul ca un.... aliment băbesc, dar este din ce în ce mai folosit în întreaga lume. Aşa că nu mai staţi pe gânduri si începeţi să vă faceţi un program ca la fiecare masă să puneţi şi puţin sau mult usturoi. Apoi ca şi recomandarea doctorilor este să vă spălaţi pe dinţi. Aşa putem face 2 lucruri foarte importante în viaţa noastră: NE FERIM DE GRIPĂ şi AVEM GRIJĂ DE DINŢII NOŞTI. 
 Sper ca am putut sa vă fiu de folos. În continuare o să vă prezint un site în care puteţi să vă documentaţi mai mult şi anume Medicina Naturistă Vă mulţumesc pentru timpul preţios care l-aţi pierdut citind aceste rânduri.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu