Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

vineri, 5 martie 2010

Carti care detin locul vesnic

Evanghelizare Bârza. Ieri 04.03.2010 ora 19.00 impreuna cu cei care s-au pregatit sa Il Slujeasca pe Domnul la aceasta seara de evanghelizare am fost si eu luand parte la minunata seara de evanghelizare. A fost o seara Binecuvantata  pentru cei de acolo si noi am fost foarte bucurosi sa vedem Biserica plina si o foarte mare credinta printre cei de acolo. A fost o predica foarte interesanta cu un subiect foarte interesant si foarte important. Carti care detin locul vesnic. Acesta a fost subiectul din aceasta seara de Evanghelizare la Bârza, cativa km departare de Baile Herculane. 
Ca o prima idee evidentiata in aceasta predica este CARTEA DE ADUCERE AMINTE: legat de acesta idee este faptul ca noi trebuie sa stim ca de fiecare data cand noi facem bine, cand noi facem rau,  cand noi mergem la Biserica si cantam sau ne rugam, cand noi injuram sau ne batem si facem fapte urate toate aceste lucruri sunt scrise intr-o carte si anume cartea de aducere aminte. De acolo Dumnezeu ne va face cunoscut toate lucrurile (bune sau rele) pe care le-am facut in viata noastra. Chiar daca noi uitam dupa un timp lucrurile pe care le-am facut, ei bine Dumnezeu le scrie in cartea aceea ca atunci cand vom sta la judecata sa primim informatiile pe care noi le uitasem de foarte mult timp. Acolo este scris TOT. Apoi a doua carte sau a doua idee despre Carti care detin locul vesnic este CARTEA FAPTELOR aici cred ca stim cu totii ca tot ce facem noi cu fapta, fie ca savarsim un pacat sau ca facem o binefacere sau daruim ceva in Numele Domnului este scris. Este foarte important pentru noi sa facem doar fapte bune. Pentru ca atunci cand Domnul ne va chema la judecata vom sta in Fata Lui si vom da socoteala pentru lucrurile rele pe care le-am facut in intreaga noastra viata, si vom fi aspru judecati pentru faptele rele. Dar pentru faptele bune vom primi o rasplata pe masura, o rasplata care ne va darui intreaga vesnicie alaturi de Domnul si de fratii nostri care merita sa ajunga ACOLO. Apoi pe scurt ultima idee este despre CARTEA VIETII cartea in care dorim cu totii sa avem scrise NUMELE si PRENUMELE noastre. Este cartea care ne ofera unica posibilitate de a trai "viata vesnica" doar asa putem trai VESNIC, doar avand numele scrise in cartea vietii, o carte in care daca nu ai scris numele tau acolo vei fi ARUNCAT IN FOC, si vei arde o vesnicie intrega. ASTA VREI ??? Nu. Nici eu nu doresc nimanui lucrul acesta pentru ca este cel mai groaznic, drastic si nasol moment. Momentul in care CARTEA VIETII se inchide fara sa iti auzi numele. Eu doresc ca fiecare dintre voi sa isi aibe scris numele ACOLO, si nimic sa nu va faca sa dati inapoi alegerii pe care ati facut-o. Eu va doresc multa pace si dragoste intre voi. Va multumesc pentru ca urmariti si cititi ceea ce eu doresc sa impart cu voi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu