sâmbătă, 27 martie 2010

Gabi Ilut - Vocea Domnului

Este o melodie asa de frumoasa incat nici nu am cuvinte sa spun ceva despre aceste versuri minunate. Te las sa o asculti si eventual sa o canti si tu. Sunt versuri extraordinare. Imi place foarte mult. Tie?




Aud o voce in Duhul meu vibrand
E vocea blanda a Duhului Tau Sfant 
Raspund chemarii Ei in viata mea 
               Ingenunchiez smerit in Fata Ta          / x2

E vocea dulce-a Blandului Pastor
O recunosc si-n taina o ador
E vocea Domnului iubit Isus
             Increzator pe drum ma las condus       /x2

      Vocea Lui, Vocea Lui, Vocea Domnului   /x2

Resimt un dor in inima vibrand
E dorul dupa Sfantul Tau Cuvant
O voce imi spune clar sa imi pastrez 
                Neintinat in Duh acelasi crez           /x2
 
E vocea dulce-a Blandului Pastor
O recunosc si-n taina o ador
E vocea Domnului iubit Isus
             Increzator pe drum ma las condus      /x2

        Vocea Lui, Vocea Lui, Vocea Domnului  





5 comentarii:

  1. Am lansat un nou design la www.stiricrestine.ro asa ca s-a modificat si codul de la Misionarul Saptamanii..va rugam sa il modificati si dvs. Il gasiti aici http://tpmmedias.ro/misionarulsaptamanii/misionarul.html

    Multumim pentru sustinere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa cantarea! <3

    RăspundețiȘtergere