Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

duminică, 14 martie 2010

Harul - As vrea sa zbor

In aceasta seara am luat parte la una din cele 8 seri de evanghelizare de la Otelu-Rosu la Biserica Nr.2 unde a fost o seara Binecuvantata de Dumnezeu, tot programul a fost o minunatie si s-a vazut lucrarea Lui peste intraga biserica. Ca si formatie de lauda a fost invitat Grupul Harul din tara Hategului si un frate preot din Cluj (nu stiu exact numele). Aceasta melodie a fost cantata din tot sufletul, de toata Biserica. Oare suntem noi pregatiti? Oare veghem noi asupra veniri Domnului Isus? Suntem noi pregatiti sa fim "rapiti" de Domnul Isus? Haideti sa ne punem viata la punct si sa ne stabilim un punct de referinta, sau un punct unde vrem sa ajungem. Sa luam in serios aceasta hotarare si NIMENI SI NIMIC sa nu ne impiedice sa ajungem acolo unde ne dorim.




Esti tu gata de plecare ?
Da, Domnul Meu
Si veghezi in asteptare?
Da, Domnul Meu

As vrea sa zbor,
As vrea sa zbor,
Mai sus de nori
Sa ma-ntalnesc cu El
As vrea sa zbor

Ai lasat tu totul oare?
Da, Domnul Meu
Si veghezi in asteptare?
Da, Domnul Meu

In curand in fericire
Il vom vedea
Lui Isus noi in marire
Ii vom canta




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu