Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

marți, 27 aprilie 2010

Adi Lup - Schimbare






     Doresti o schimbare in viata ta? Crezi ca fericirea ta consta doar in lucrurile care le faci zi de zi si nimic altceva nu te poate face si mai fericit? Doar atat astepti tu de la viata aceasta? Stii ca poti primi mai mult de atat? Trebuie doar sa vii sincer inaintea lui Dumnezeu, Cel care te-a creat si care te-a binecuvantat cu atatea lucruri pe care tu nici nu le cunosti. Trebuie sa iti deschizi inima si ochii mintii tale sa vada lumina de care ai atata nevoie. Domnul Isus iti poate schimba viata chiar acum, vino sincer inaintea Lui si spune-i Lui ceea ce te preocupa, descarca-ti gandurile si spune-I de ce ai nevoie si iti va da. Sper sa te gandesti serios la aceasta problema si sa iti dai seama de greselile pe care le faci (chiar fara sa iti dai seama). 
Iti multumesc ca ai citit.




 

O schimbare aş vrea în viaţa mea
Şi iertare, să primesc la Golgota
Viaţă nouă prin Isus am dobândit
Îţi mulţumesc că m-ai mântuit

Viaţa mea Ţi-am predat şi acum sunt bogat
Nimic din trecut nu mai vreau
Păcatul mi-a luat şi acum iertat
Şi vreau să îţi cânt ne-ncetat

De-acum viaţa mea va fi-n Mâna Ta
Nimic nu mă va clătina
Mă-ncred în Isus
Ce dulce mi-a spus
Că în curând voi fi la dreapta SA


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu