Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

joi, 29 aprilie 2010

Alexia Maria Pintea - Povestea mea

Buna ziua,

Ma numesc Sabina si am o fetita; Alexia Maria, nascuta pe 21 septembrie 2005, prin cezariana, pozitia fiind transversa. Nota la nastere 10 - 2950grame - 51cm.
La nastere a fost diagnosticata cu displazie luxanta de sold. Am inceput sa facem kinetoterapie de la 2 luni de viata, purta 2 pampers.
La un an cand sa o punem in picioruse am observat ca tine piciorusele "strambe" si in interior foarte mult. A trebuit sa ajungem la un neurolog si ne-a dat un diagnostic cumplit tripareza spastica (membrele inferioare si mana stanga). Atunci a inceput calvarul pentru noi! Am umblat in spitale doctori ... pe la 2 ani a facut luxatie de sold si ni s-a spus ca trebuie sa o operam .
Inainte de a o opera, facea o febra zi si noapte dupa nurofen, paracetamol. Ne-am internat la Victor Babes unde am stat 3 saptamani, pentru investigatii amanuntie. A racit in spital si i s-a prescris un antibiotic intravenos Azitromicina de la care a facut un soc anafilactic. A fost cumplit ... am crezut ca o pierd atunci!I s-au invinetit buzele si a inceput sa dea ochii peste cap. M-a intarit Dumnezeu cum ma intareste de fiecare data si am luat-o in brate cu tot cu perfuzie si am iesit pe hol urland cat ma tineau plamanii ... au pus-o la oxigen si peste noapte si-a revenit. Mi-a fost foarte teama deoarece prima data medicii au crezut ca este o cunvulsie iar Alexia NU are voie sa faca convulsii. Febra pentru care ne internasem pana la urma nu s-a gasit o explicatie , toate analizele fiind bune....

Pentru a citi continuarea acestui post va rugam sa dati clik AICI

Dumnezeu sa va puna pe inima o suma oricat de mica ar fi ca sa o puteti dona pentru a ajuta aceasta fetita minunata.  Eu cred ca voi si in special Dumnezeu puteti schimba  ceva in familia aceasta. Dumnezeu sa va binecuvanteze.

Blogul oficial este : http://alexiamariapintea.blogspot.com/


2 comentarii: