Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

miercuri, 7 aprilie 2010

DOAMNE, ASCULTA RUGACIUNEA MEA!

DOAMNE, ASCULTA RUGACIUNEA MEA!

Ps. 143:1
„Doamne, ascultă-mi rugăciunea,
pleacă-Ţi urechea la cererile mele!
Ascultă-mă în credincioşia şi dreptatea Ta!"
*****
Spre Tine strig cu putere
În strâmtorarea mea,
Ia-mi a mea durere,
Ia-mi povara grea.

Ai milă, Doamne de mine,
În bunătatea Ta cea mare.
Doamne strig către Tine,
Te rog să-mi dai îndurare.

În Harul iubirii Tale, iertarea
Să dea inimii mele pace,
Vino Doamne cu îndurarea,
Ce-n mine neprihănire face.

Apără-mi, Te rog, copiii,
De ispite, de tot felul de boli,
Ţine-i în harul mântuirii,
Loveşte duşmanul ce dă târcoli.

Ocroteşte-i de relele pământeşti,
Să nu se piardă nici unul din ei.
Te rog pe toţi să-i mântuieşti!
Revarsă iubire peste copiii mei.

Scoate-i pe toţi la liman,
Pe calea neprihănirii,
Ştiu că ai şi cu ei un plan,
Urcă-i pe stânca mântuirii.

Pune-i pe stânca înălţată,
Sufletul meu Te roagă.
Îndură-Te de ei Iubite Tată,
Ascultă-mi ruga, cât mai degrabă!

Sufletul meu cu ardoare,
Ne-ncetat Te roagă.
Dă-mi raza Ta de soare,
Ce pentru cer mă leagă.

Trimite lumina Ta Sfântă
Şi Fă între fraţi unitate,
Ţâşnească izvorul din stâncă,
Să umblăm toţi cu dreptate.

Pune în noi o inima nouă,
Devotată în adevăr, curată,
Revarsă a dimineţii rouă,
Să rămânem pe calea dreaptă!

Amin !                                                Autor: Viorica Dan



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu