Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

joi, 13 mai 2010

Ajutor din partea Lui

Ii multumesc lui Dumnezeu ca am putut avea aceasta ocazie si acest timp in care sa pot sa astern pe hartie cateva ganduri pe care le aveam in minte chiar in momentele acestea. Tinand cont ca este prima oara cand fac lucrul acesta, imi cer scuze daca, pe undeva am gresit, va rog sa ma corectati. Este o scurta poezie dintr-un fragment al acestei vieti pe care noi o face tot mai complicata. Haideti sa facem ordine in viata noastra si sa simplificam lucrurile care le facem zi de zi, ca sa putem da cat mai multa atentie LUI DUMNEZEU, care merita din plin acest timp.

Grijile de zi cu zi

Ne framântă tot mai mult

Însă noi uităm adesea

Scopul nost’ pe-acest pământ



Dacă tu, ai început o lupta

Ar fi bine s-o-mplineşti

Orişicat ar fi de greu

Tu să nu renunţi deloc



Trebuie să ştii c-odată

Va veni şi randul tău,

Rasplătit vei fi atunci

De al nost’ Tată Dumnezeu



Atunci când El va veni

Toti vor zice: Tată, Tată,

Dar nu toţi vor primi,

Mult aşteptata viaţă.



Dacă tu nu lupţi acum,

Să primeşti un loc în Cer,

Nu poţi spune mai târziu,

Tată, vreau şi eu un loc Ceresc.



Când nesiguranţa te-a ajuns,

Şi venitul nu-ţi ajunge,

Poţi sa-I spui Lui supărarea,

Şi îndata va veni,



Cu puterea Sa cea mare,

Forţă îţi va dărui.

Harul Lui nespus de mare,

Ţie Ţi-L va dărui.



Acum, TU să-I mulţumesti,

Pentru tot ce ţi-a facut.

Ai fost jos, dar El te-a luat,

Din păcat şi murdărie,

INIMA ŢI-A VINDECAT.





 
10nu te teme, căci Eu sînt cu tine; nu te uita cu îngrijorare, căci Eu sînt Dumnezeul tău; Eu te întăresc, tot Eu îţi vin în ajutor. Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare.
     (Isaia 41:10, Romanian)



5 comentarii:

  1. Si pe tine la fel. Asa cum le doresc si celor ce au citit acest post.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am stiu ca esti si poet.Super.Gby

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu am stiut... pana aseara cand am zis sa incerc si asta... Daca va place inseamna ca am reusit. Pe viitor sper sa fie mai bine ! Slava Lui. GBY

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos:) chiar ai talent ... sa mai scri in continuare :*

    RăspundețiȘtergere