luni, 17 mai 2010

Doar TU iţi poţi schimba viaţa !

Acum, aici, jos pe Pământ,
E-aşa de greu de stăruit,
Şi-aşa de greu de menţinut,
Un drum ales al vieţii.

În fiecare zi vedem,
Cum oamenii nu-şi pot opri,
Durerea ce le-apasă,
Făcând doar ce e rau în viaţa asta.

Pe drumul ce, TU l-ai ales,
Îţi poţi schimba-ntreaga viaţă,
Alegerea e doar la tine,
Doar TU, poţi face asta.

Şi daca-ai ales cândva,
Ca sensul vieţii tale să se schimbe,
TU poţi să-I spui fară-ncetare:
Doamne, schimbă-mi viaţa mea.

Să mai trăiesc aşa nu pot,
În murdărie şi desfrâu.
Vreau, ca Tu să-mi schimbi viaţa,
Şi să mă faci un om mai bun.

Vreau să Te urmez pe Tine,
Şi să fac doar Voia Ta.
Vreau ca astazi Tu să intri,
Pe deplin în viaţa mea.

Eu iţi mulţumesc Isuse,
Pentru jertfa Ta cea mare,
Şi îţi multumesc, O Doamne,
Pentru dragostea-ţi nespus de mare.

Vreau să nu cedez vreodată,
Şi să cad, ca altă dată.
Vreau să urc, să urc mereu,
Tot mai mult, spre ceruri SUS




Un comentariu:

  1. Te-ar interesa un link exchange cu pagina Sanatate si Viata? www.sanatatesiviata.blogspot.com ? Daca da scrie-mi la IM onea_blog ! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere