Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

joi, 27 mai 2010

Emma Morosan - In fiecare dimineata

          In fiecare dimineata, simt cum Dumnezeu din ceruri imi da putere sa deschid ochii, sa ma ridic din pat si imi da putere sa pot sa merg. Este minunat sa stiu ca cineva imi da putere pentru toate astea, si El nu va inceta sa imi/ne ofere ceea ce avem nevoie in fiecare zi. Ma trezesc in fiecare dimineata si imi dau seama cat de nepasator sunt/suntem fata de Dumnezeu in timpul zilei incat uitam ca inca de la primul ceas al diminetii El ne-a binecuvantat cu o sumedenie de binecuvantari marete.
          Iti multumesc, Doamne pentru bunatatea TA si pentru dragostea TA care nu inceteaza pentru noi, Te rog iarta-ne ca de multe ori uitam ca TU ne binecuvantezi pe fiecare in parte dupa nevoile noastre. Fii binecuvantat in veci. Amin



In fiecare dimineata
Iti innoiesti bunatatea ta
In fiecare dimineata Doamne
Imi zambesti in ochi

Cum as putea Doamne sa-ti arat
Iubirea Ta ce o port in pieptul meu
 Vreau sa stau in prezenta Ta
Si sa-ngenunchez inaintea Ta
Fata Ta sa lumineze fiinta mea
Si pacea Ta sa inunde inima

In fiecare clipa Doamne 
Ma coplesesti cu iubirea Ta
Cu fiecare clipa ce-o traiesc 
Te simt mai aproape

Cum as putea Doamne sa-ti arat
Iubirea Ta ce o port in pieptul meu
:/ Vreau sa stau in prezenta Ta
Si sa-ngenunchez inaintea Ta
Fata Ta sa lumineze fiinta mea
Si pacea Ta sa inunde inima :/


2 comentarii:

  1. Amin, Domnul ne iubeste mult iar noi de multe ori uitam! Dar Slava Lui ca nu ne lasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Amin.Domnul ne poarta de grije .DOAMNE I-TI MULTUMIM PENTRU TOT,TE SLAVIM SI-TI GLORIFICAM NUMELE TAU CEL SFIN.

    RăspundețiȘtergere