Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

luni, 7 iunie 2010

Despre avort

Poate ca nu ar trebui sa vorbesc eu despre asta, dar cand am vazut filmuletul de mai jos am ramas profund marcat de ceea ce inseamna avort, de procedura folosita si de "cruzimea" celor ce o fac. 
Tinerilor, oameni buni aveti grija ce faceti cu viata voastra... dar in special ce faceti cu viata bebelusului pe care voi i-ati dat viata in burta mamei.
Va pot da eu un sfat (nu stiu daca sunt in masura) dar cel mai bun lucru pe care puteti sa il faceti pentru a nu se ajunge AICI este abstinenta. 
Mie imi pare foarte rau... dar statisticile arata ca Romania este pe primul loc la numarul de AVORTURI. Fetelor va rog eu aveti grija ce faceti cu viata voastra. O sa regretati toata viata dupa aceea. 

Dumnezeu sa va ajute si sa va dea putere sa stiti cand sa va opriti




Un comentariu:

  1. Viata copiilor nostrii trebuie aparata, trebuie protejata, trebuie pazita cu sfintenie, orie Avort inseamna crima impotriva umanitatii, orice avort inseamna blasfemie la adresa lui Dumnezeu, o lupta demonica impotriva lui Dumnezeu, si cu darul Vietii pe care El ni-l da. Avortul este un act de violenta impotriva copiiilor nostrii. Avortul este uciderea copilului tau, el are dreptul ca si tine, la Viata si la Dragoste. Asuma-ti responsabilitatea. Apara Viata copilului tau si roagate Domnului, pentru mantuirea lui.
    Dumnezeu sa va binecuvinteze.
    Cu prietenie, Bolosin Florin -membru in Biserica Crestina Baptista Sfanta Treime din Deva.

    RăspundețiȘtergere