Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

sâmbătă, 5 iunie 2010

The Messengers & Philadelfian Worship - Inima mea tanjeste

 Astazi am avut o partasie minunata alaturi de grupul de tineri din care fac parte in Biserica Baptista Glimboca. Probabil din motive obiective foarte bine intemeiate (cred eu) am fost la inchinare doar 6 tineri care doreau sa Il Laude pe Dumnezeu prin cantare si rugaciune. Dumnezeu a fost prezent cu noi pentru ca El a promis ca unde se vor aduna 2 sau 3 in Numele Lui, El va fi prezent, cred lucrul acesta.
Cantand aceasta melodie minunata impreuna cu cei 6 tineri ma gandeam cand o sa fie si la noi incaperea plina de tineri cu dorinta de a-L cunoaste si de a-L experimenta mai mult. Nu stiu cand, insa stiu ca Domnul are un PLAN, si noi dorim sa facem doar Voia Lui deaceea I-am multumit Lui Dumnezeu pentru ca ne-a dat putere sa cantam spre Slava Lui si I-am multumit pentru acel timp  minunat chiar daca am fost putini.
Insa vreau sa va rog insistent un lucru foarte important de care tinerii au nevoie si anume de rugaciune. Va rog frumos ca intre cererile dvs. pe care le aduceti in fata Lui Dumnezeu, sa puneti si aceasta problema de la Glimboca. Tinerii au nevoie de sprijin si mai ales au nevoie de chemare pentru a veni la Casa Lui ori de cate ori au ocazia.
Va indemn sa va rugati ca tinerii din Biserica (nu numai din Biserica noastra) sa nu cedeze asa usor presiunilor "din afara", si vreau sa va rugati pentru aceia care au cazut si inca nu s-au ridicat. 

Va multumesc !



Inima mea, tanjeste dupa curtile Tale
Sufletul meu, suspina dupa-al Tau locas
Mi se topesc, oasele de dor dupa Tine
Iar ochii-mi plang, neincetat.

Privesc spre locul Sfant,
Ca sa-Ti vad puterea si slava.
Chem bunatatea Ta, peste viata mea,
Astept in tacere, raspunsul Tau Doamne.
Vino, nu-ntarzia.

Te voi binecuvanta dar, toata viata mea
Si in numele Tau, voi ridica mainile.
Lauda Ta, va fi mereu in gura mea,
Te iubesc...o, Domnul meu.

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu