Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

joi, 10 iunie 2010

Peniel 2010

Cum pot trai tinerii o pocainta autentica intr-o lume prefacuta? Pot fi puse in practica invataturile Domnului Isus in secolul XXI? Traditiile si prejudecatile au creat in randul tinerilor confuzie privind trairea crestina.

In acest context Conferinta Peniel 2010 a provocat tinerii la transformare si pocainta autentica, sub genericul Transformari.

Conferinta a avut loc la Sala Sporturilor din Targu Mures, vineri 9 aprilie si sambata 10 aprilie, iar programul a constat in cateva activitati majore:  maraton de necurmata inchinare prin rugaciune, lauda si adorare; citirea Noului Testament si seminarii optionale. Vorbitorii principali ai conferintei au fost Cristian Barbosu, Lucian Oniga si Ioan Muresan.Muzica si inchinarea au fost asigurate de Peniel Band, Domini (Baia Mare) si grupul Speranta & prietenii. 

PENTRU A VEDEA FILMARILE DE LA CONFERINTA PENIEL CLIK AICI !!!!!

Toate drepturile rezervate site-ului www.alfaomega.tv
Multumiri pentru filmarile postate.
Eu cred ca nu va veti supara daca am copiat postul de pe acest site, dar eu cred ca MULTI tineri ar trebui sa vada asta... de aceea eu am un singur scop TRANSMITEREA ACESTOR INFORMATII si la alti tineri care inca nu au auzit de www.alfaomega.tv.
VA MULTUMESC

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu