Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

miercuri, 28 iulie 2010

Cistocentric - M-atingi acum

Dumnezeu te iubeste foarte mult, El face ca toate lucrurile sa mearga inspre binele tau. TU IL IUBESTI PE DUMNEZEU? Ai o relatie personala cu El???? Daca da foarte bine... continua, dar daca nu ai o relatie personala cu el... te indemn sa o faci chiar acum pt ca El e TOT. Ofera-I respectul cuvenit, ofera-I intreaga inima ta si El iti va da biruinta. Domnul sa te ajute sa iei o decizie cu privire la relatia personala cu EL.

Mai aproape de orice gand
De orice suflare
Este prezenta Ta
Ma coplesesti cu iubirea Ta tot mai tare
Si  nu mi-e teama de nimic
De bratul Tau eu sunt pazit

Refren:

  M-atingi acum cu mana Ta
  Fiorul Tau imi umple inima
  Esti susur bland ce inima mi-alina
  Imi umpli viata de lumina, Domnul Meu    x2


Mai aproape de orice gand 
De orice suflare
Este prezenta Ta
Ma coplesesti cu iubirea Ta tot mai tare
Si nu mi-e teama de nimic
De bratul Tau eu sunt pazit




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu