Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

joi, 1 iulie 2010

Simina - Ce-ai gasit Doamne la mine

          Oricum ai fi.... asa cum esti, asa cum arati, Domnul Isus te iubeste si vrea sa fii "prietenul Lui". Dumnezeu te vrea langa El, tu vrei sa fii copilul Lui? Asa cum esti recunoaste-te pacatos, caieste-te de toate greselile pe care le-ai facut, cere-ti iertare si urmeaza-L pe Domnul Isus si viata ta ti se va schimba, totul va fi mai bine cu El, trebuie doar sa Il accepti in inima ta ca Domn si Stapanitor. Nu vei regreta alegerea facuta, trebuie sa iei acum decizia aceasta care iti va schimba viata. Asculta acum chemarea si ofera un raspuns pozitiv. El te va purta pe bratul Lui de biruinta si te va ocroti. ALEGE VIATA !!!


1.Pribegeam candva departe
Ratacind pe cai in noapte
Dar Tu, Doamne, mai iubit,
Mai salvat Isus de moarte.

Ref: Ce-ai gasit Doamne la mine
N-am nimic bun nici frumos
Ai venit din inaltime
Sa salvezi un pacatos
Ce-ai gasit Doamne la mine
Ca asa mult m-Ai iubit
Ai lasat chiar Slavi divine
Si in brate m-Ai primit.

2.Intr-o zi, impins de gloate
Te-am vazut cu crucea-n spate
Si-am strigat in rand cu toti
Sa fi astazi dat la moarte
Cand ceream cu ura-osanda
De sub fruntea-ti sangeranda
Ma chemau doi ochi senini
Si-o privire-atat de blanda.


3.Plang de-atunci si mi-e rusine
Si Te caut mereu Straine
Caci mi-e dor, mi-e dor, mi-e dor
Sa ma iei Isus la Tine
N-as putea o Sfinte Tata
Sa Iti rasplatesc vreodata
Dragostea Ta, Doamne bun
Poate niciodata.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu