Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

marți, 17 august 2010

Alin Timofte - Ce mare esti TU

Aseara cand am plecat spre casa coborand de la Biserica acolo unde ne-am adunat toti tinerii (o sa scriu un post separat legat de aceasta), am vazut o multime de tineri care nu au ascultat sfatul Lui Dumnezeu  si anume: Ferice de omul care nu se duce la sfatul celor rai, nu se opreste pe calea celor pacatosi si nu se asaza pe scaunul celor batjocoritori!. Am vazut foarte multi tineri in fata discotecii si nu-mi venea sa cred ce vedeam, multi erau "ametiti" multi nu mai stiau de ei... imi pare rau pentru ei si sper ca intr-o zi Domnul sa le lumineze mintea si sa le deschida ochii sa vada adevarata traire a acestei vieti pe care multi o traiesc gresit.
Doamne ai mila de ei, indura-Te si cerceteaza-I pe toti.Amin
Daca cumva si tu ai fost in aceasta situatie si ti-ai dat seama ca ai gresit iti aduc aminte ca, Domnul Isus Te iubeste chiar daca ai gresit inaintea Lui, El iti vrea binele, Isus te vrea pentru El, pentru asta trebuie sa iti ceri iertare si sa Il inviti pe Domnul Isus in inima ta si cu tot regretul sa-I spui ca ai gresit si ca nu vrei sa mai faci lucrul acela niciodata si cu siguranta Domnul Isus te va ierta si va ramane vesnic in inima ta, doar asa Il vei putea vedea atunci cand El va reveni pe nori. 
Domnul sa te binecuvanteze si sa te ajute asupra deciziei pe care ai luat-o chiar acum !!!
 
 
Ce mare eşti Tu
Ce mare e mila Ta
Ce mare e tot
Ce faci Tu pentru mine,
Ce mare eşti Tu
Şi bunătatea Ta
Mă umple atunci când îţi cânt
Ce mare eşti Tu!

Căci dragostea Ta
Ajunge pân’ la ceruri
Iar inima Ta
M-a găsit şi m-a salvat!
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu