duminică, 29 august 2010

Gabi Ilut - Singur Cu Tine

 Dar eu voi canta puterea Ta; dis-de-dimineata voi lauda bunatatea Ta. Caci Tu esti un turn de scapare pentru mine, un loc de adapost in ziua necazului meu.
O, taria mea! Pe Tine Te voi lauda, caci Dumnezeu, Dumnezeul meu cel preabun, este turnul meu de scapare.
 Ps. 59:16-17



Mai cheama-Ma ,mai cheama-Ma Doamne
Mai cheama-Ma, vorbeste-Mi din nou.
Pe munte sus ,spre Tine a-ndeamna
Singur sa urc ,sa fim doar noi Doi

Ref: Singur, singur cu Tine urc pe muntele Tau cel sfant
       Singur in noapte cu Tine ,ma-ncumet pe aripi de vant 
      Singur, singur cu Tine pot in stanca sa ma ascund 
      Cand vei veni langa mine , voi raspunde susurului bland

Trudit astept, coboara pe munte
Purtat de dor ridic ochii-n sus
In vant si-n foc Iti caut prezenta
In acest loc vorbeste-Mi din nou

Prin fata mea Sa treci plin de Slava
Cu mana Ta acopera-Ma
Vreau sa traiesc sa-Ti vad frumusetea
Iti cer macar o parte din ea


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu