Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

duminică, 24 octombrie 2010

Dunamis - Isus E Real (Feat. Leejah)


Lumea se zbate cuprinsă-n disperare
Fiecare vrea o cale de scăpare
Privesc în jur, nimenea nu are
O soluție la răni spirituale
În împlinire nu găsești când
Amăgirea moartă-i tot ce mai iubești
Te prăbușesti, de loc nu reușești
Problemele din viață nicicum să depășești
Tânjești după o rază de lumină
După pace sufletul tău suspină
Dreptate adâncești în non-sens
Simți că nu e nimeni să te vrea în univers, da
Da-n-neagra noapte, se-aud scântei în șoapte
Care te cheamă să revii la realitate
Le-auzi, le-auzi

Sunt așa de departe
Dar îmi doresc să le-aud mai aproape
Te-aud Isus, Te-aud cum îmi șoptești
Zi de zi îmi spui că mă iubești
Din slava Ta de împărat Te-ai dezbrăcat
Să fiu răscumpărat
Doamne vreau mai mult din Tine
Zi de zi mai mult din Tine
Vreau voia Ta în viața mea s-o fac
Doamne vreau mai mult din Tine
Zi de zi mai mult din Tine
Vreau ca cei din jur
Să spună ca Isus
E real, e real, e real

Până nu de mult erai încătușat
Sângele cel Sfânt însă te-a dezlegat
De orice păcat Isus te-a eliberat
Când jertfa Sa în viața ta ai acceptat
Puritate ai visat să ai și credeai că
Nu mai există e doar un vis ce mai persistă
Prin vise arse și inocențe șterse
Pângărite dar înapoi râvnite
Când tu credeai că totu-i doar un vis debil
El ți-a dat înapoi inocența de copil
O inimă ce plânge pentru suflete-nsetate
Care încă se mai zbat prin oceanul de păcate
Până la moarte și dincolo de ea
Fără încetare, pe Isus voi lăuda
Drapelul păcii voi ridica mereu
Ca un purtător de arme, trăind în Dumnezeu
Zic:

Te-aud Isus, Te-aud cum îmi șoptești
Zi de zi îmi spui că mă iubești
Din slava Ta de împarat Te-ai dezbrăcat
Să fiu răscumpărat
Doamne vreau mai mult din Tine
Zi de zi mai mult din Tine
Vreau voia Ta în viața mea s-o fac
Doamne vreau mai mult din Tine
Zi de zi mai mult din Tine
Vreau ca cei din jur
Să spună că Isus
E real

Te-aud Isus, Te-aud cum îmi șoptești
Zi de zi îmi spui că mă iubești
Din slava Ta de împarat Te-ai dezbrăcat
Să fiu răscumpărat
Doamne vreau mai mult din Tine
Zi de zi mai mult din Tine
Vreau voia Ta în viața mea s-o fac
Doamne vreau mai mult din Tine
Zi de zi mai mult din Tine
Vreau ca cei din jur
Să spună că Isus
E real, e real, e real...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu