Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

joi, 28 octombrie 2010

In a Ta prezenta -Ligia Bodea & Gabi Ilut

Este asa de bine in prezenta Domnului, El poate fi prezent peste tot daca noi Il vom lasa sa patrunda in viata si inima noastra. Nu aveti nimic depierdut daca stati langa Domnul, El a creat tot pamantul si El ne vrea binele. Este asa de minunat. Glorie Tie Doamne, fii Laudat in veci. Amin!





Sa stau in a Ta prezenta, Doamne eu doresc
Nimic nu poate fi mai minunat.
Te chem in adorare si iti multumesc
Ca simt fiorul Duhului Tau Sfant curat.

Refren:
Domnul meu, cat e de frumos
Sa te simt aproape de mine Isus Hristos
Ca o pasare in crapatura stancii eu voi sta
Cand vine furtuna peste viata mea.
Tine-ma in causul palmelor sa nu ma lasi sa zbor
Caci aripile mi se frang, fara tine
Impreuna de vom fi, mana in mana vom calatori
Imi vei arata frumusetia Ta, Doamne cat as vrea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu