Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

miercuri, 20 octombrie 2010

Speranta - Mi-am pus nadejdea-n Tine

Atunci cand treci printr-o boala sau printr-un necaz... trebuie ca increderea ta sa fie pe deplin in Domnul Isus.
De unde crezi ca poate veni rezolvarea problemelor tale? Cine crezi ca te va ajuta sa treci prin boala si cine te va ajuta cand vei avea nevoie de ajutor? Trebuie sa iti pui toata nadejdea si increderea in Dumnezeu pentru ca doar El te poate ajuta atunci cand ai nevoie si cu siguranta Domnul este bun si iti va raspunde rugaciunii tale.

Toata increderea, nadejdea si speranta este in Tine Doamne.





/:Mi-am pus nădejdea-n Tine:\
Să nu fiu dat de ruşine
/:Mi-am pus nădejdea-n Tine:\
Vrajmaşii mei să nu se bucure de mine
.
În Tine e nădejdea mea
În Tine e speranţa mea
Doar prin Tine, izbăvire voi primi
Cu Tine, ne-ncetat voi birui
Domnul meu

.
/:Tu-mi eşti stâncă tare:\
Adăpost când îmi este greu
/:Tu-mi eşti stâncă tare:\
Tu eşti Dumnezeul meu
.
Steag de biruinţă,eşti steag de biruinţă
în lupta-nverşunată
/:Eşti steag de biruinţă:\
Cu Tine lupta-i câştigată
.
/:Eşti Domn al Domnilor
Rege-al Regilor
Împărat al Împăraţilor:/



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu