Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

vineri, 12 noiembrie 2010

Paula Seling - La umbra crucii Tale

Iti multumesc Doamne Isuse ca ai murit pe cruce pentru mine...si pentru toti oamenii... ca noi sa avem parte de viata vesnica. Iti multumesc pentru Jertfa Ta.




La umbra crucii Tale
Eu Doamne, vreau să vin
/: Să-mi plâng mereu trecutul
Şi Ţie să mă închin :/

La umbra crucii Tale
Eu Doamne, vreau să fiu
/: Să plâng, să cânt cu jale
Din moarte să înviu :/

La umbra crucii Tale
Eu vreau sa îngenunchez
./:Căci numai tu Stăpâne
Din greu mă liberezi :/


La umbra crucii Tale
E pacea şi odihna
/:Nadejdea, mângăierea,
Dreptatea şi lumina. :/

 La umbra crucii Tale
Eu vreau să chem mereu
 /: Pe cei ce în viaţă
Nu-l au pe Dumnezeu :/

 Dacă aş putea să zbor
Mai sus de astă vale
/: Aş spune tuturora
De jertfa crucii Tale :\


Un comentariu: