luni, 3 ianuarie 2011

Continental - N-ar fi un maine




1. Stiu, singur de-as fi
Nu as putea sa-mi umplu inima
Sa simt caldura unei maini
Stiu, n-as avea nici un vis
Si n-as cunoaste cand o stea pe cer
S-ar naste si cand as muri n-as sti
Pentru mine traise ea, pentru mine-a stralucit.

ref: N-ar fi un maine pentru mine
Far’ de nadejde, fara Tine
N-as putea sa traiesc nici o zi
Nu-i nici o noapte, nici dimineata
Fara ca viata Ta sa-mi dea viata
Fara Tine in inima nu pot sa traiesc nici o zi.

2. Stiu, ca marea e a TA
LA fel si muntii frumusetea lor
Imi umple inima cu dor
Stiu, de-as avea tot pamantul
Cu bogatie dincolo de gand
Te-ar implinindu-mi orice vis, oricand,
Orice minune de-ar fi a mea
Dar de n-ai fi Tu in ea.
O, Doamne primesti ce-mi daruiesti
Din Tine ma inspir
O, Doamne traiesc caci Tu traiesti
Esti ceea ce respir.

ref: De-ar fi un maine pt mine….
…nici o zi. 


3 comentarii: