Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

duminică, 16 ianuarie 2011

Simona Bahnaru - Asa de aproape



Aşa de-aproape de Tin’
Simt cum Te bucuri sau suspini
Strâns legat sunt de inima Ta
Aproape de ea.


Mă gândesc mereu la vremea-n care
Cu braţul Tău m-ai ridicat
Planurile Tale acuma-mi sunt clare
Căci prin har viaţa mea ai schimbat.


Acum când inimile bat împreună
Şi iubirea Ta străpunge viaţa mea
Privesc în ochii Tăi şi văd mila Ta
Căci sunt aşa aproape de Tin’.

Aşa de-aproape de Tin’
Simt cum Te bucuri sau suspini
Pacea Ta mă inundă deplin
Aproape de Tin’.


Un comentariu:

  1. Pentru ce toate acestea..... Jertfa arata cat iubesti, dar oare poti sa dovedesti dragostea adevarata ...??? Dar poate nu-ntelegi.....dar sigur pe EL il doare napasarea ta.....-nu-ntelegi ca nu esti dispretuit.....- invata ca poti sa daruiesti. Numai iubirea te transforma si tot ea te invata sa te jertfesti..........Deci alege sa "IUBESTI " ca vei creste spiritual si desavarsit !

    RăspundețiȘtergere