Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

joi, 20 ianuarie 2011

Viorela - Esti mai presus

Astazi mergand la inmormantarea prietenului meu si avand timp sa ma gandesc la anumite lucruri din viata mea si gandindu-ma la viitorul pe care il am in fata, eu, care inca traiesc si inca mai pot face ceva pentru aproapele meu si pentru Dumnezeu, m-am gandit bine la intrebarea: Dumnezeu pe ce loc e in viata ta ?
Daca Dumnezeu e pe primul loc in viata ta, iti doresti asa de mult sa lucrezi pentru El si mai mult decat atat... iti doresti sa il ajuti si pe cel care are nevoie de tine. Semenul tau care trece printr-o boala, printr-o suferinta, printr-o pierdere mare are nevoie de ajutor, are nevoie sa-i fii alaturi. In momentele acelea ... esti asa de important pentru ca orice cuvant bun, orice incurajare pe care tu i-o adresezi lui, e de o insemnatate uriasa. 
Ori de cate ori ai ocazia sa ajuti pe cineva, fa-o din toata inima cu toata dragostea si Dumnezeu te va rasplati pentru efortul depus. Dumnezeu sa fie si in inima ta mai presus de orice lucru pentru ca El merita cel mai inalt loc si cel mai mult timp acordat cuiva. 




Ai ales sa ma cunosti 
Cu inima Ta imi arati ce-Ti doresti 
Si dragostea Ta mi-arata cum esti
Orice s-ar ntmpla

Esti mai presus de toate
Nimic nu ne desparte
Esti Dumnezeul care-n veci domnesti
Esti mai presus de soare
Imi sti orice suflare
Lumina Ta e viata-n cantul meu 


Gnduri ce le ai mai sus de tot ce-nteleg
Le-mplinesti Tu Isus
Iar harul ce-L dai rasuna-ntr-un cant
In Cer si pe pamnt

Am ales sa Te cunosc
Cu inima mea iti arat ce-mi doresc
Si setea ce-o am
Te cheama si-mi dai toata dragostea Ta



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu