Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

marți, 1 martie 2011

Callatis Praise - "Cantec de dragoste"

Nimeni n-a văzut vreodată pe Dumnezeu; dacă ne iubim unii pe alţii, Dumnezeu rămâne în noi, şi dragostea Lui a ajuns desăvârşită în noi.




Ma plimbam printre Ceruri, te visam


C-un Cuvant pentru tine am creat :

Soarele sa-ti incalzeasca zilele,

Luna sa iti lumineze noptile.

Te iubesc si sa stii s-a meritat

Pentru tine sa port crucea de pacat

Si am o inima ce bate cu a ta,

Si ma zdrobeste orice lacrima de-a ta !



Dau si munti si univers

Si tot ce am pe viata ta

Si-am acceptat sa mor pe lemn

Sa iti arat dragostea

Si te-am nascut si te-am purtat

Si esti de pret in ochii mei

Caci te iubesc asa de mult !







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu