Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

duminică, 27 martie 2011

Când voi ajunge Ţărmul

Când voi ajunge Ţărmul
Când voi ajunge Ţărmul spre care mă îndrepţi,
eu ştiu, Isuse dulce, că ai să mă aştepţi
– ca fi o Dimineaţă cu-ntregul cer senin
şi peste toată zarea un curcubeu divin.
 
Din raze şi din roze vor iriza minuni
cu unduiri de cântec şi sclipăt de cununi
– vor miresma cuprinsul grădinile din rai
şi-o să se-audă numai al lacrimilor grai.. 
 
 
Cu faţa strălucită de Chipul Tău Divin,
Îmi voi pleca genunchii, spre Tine-aşa să vin
şi din genunchi veşmântul şi talpa să-Ţi sărut
spunându-Ţi ce dator sunt de tot ce mi-ai făcut. 
 
 
Să nu mai spună nimeni c-am suferit cândva,
Sau c-am sădit vreo floare sau c-am rodit ceva,
sau c-aş avea vreun merit, sau ceva de primit
– O, clipa asta fi-va răsplătită înmiit. 
 
Traian Dorz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu