Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

luni, 11 aprilie 2011

ADEVARATA PRIETENIE

Probabil ca in urmatoarele zile o sa vorbim mai multe despre PRIETENIE.
    In iesirea mea impreuna cu grupul de tineret, la Voslobeni (mai exact Izvorul Muresului, aici am fost cazati) am putut sa experimentez mai multe tipuri de prietenie, nu stiu daca se poate spune asa ceva, dar eu mi-am dat seama de unele chestii importante legate de PRIETENIE.
    In primul rand, eu cred, ca intr-o prietenie foarte importanta este SINCERITATEA. Cand stai impreuna cu un grup si cand iti doresti sa cunosti mai bine unele persoane din grupul respectiv, iti vei da seama
intr-adevar de acest "subiect", SINCERITATEA.
    Intr-o prietenie, consider eu, ca este foarte important sa fii sincer, sa fii tu insuti in persoana ta, sa nu arati o alta "latura a ta", sa nu ascunzi nimic din ceea ce esti sau faci. Poate ca nu ne dam seama imediat de aceste lucruri, dar cu siguranta, cu trecerea timpului ne putem da seama daca un prieten este cu adevarat sincer in aceasta relatie de prietenie.
    Eu imi doresc sa invatam cu totii din aceasta experienta si sa ne intrebam fiecare in dreptul nostru:
SUNT EU SINCER CU PRIETENUL/PRIETENA MEA ???

to be continued :)...

Un comentariu:

  1. Si eu cred ca sinceritatea este una din pietrele de temelie ale unei prietenii adevarate.

    RăspundețiȘtergere