Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

luni, 9 mai 2011

Dorin Mihai-Iarta-ma




Vin Isus 'naintea Ta
Slab si fara putere
Obosit de-al meu pacat
Ce m-apasa greu
Vreau sa-ti cer iertare
Vreau sa las povara
La crucea din Calvar la Golgota

Iarta-ma, Iarta-ma o Tata Sfant
Spala-ma, spala-ma in sange Sfant
Inima mea Ti-o daruiesc
Pentru tine eu traiesc, 
O, Domnul Meu ce mult de iubesc

Vreau pe calea sfanta
Sa merg de-acum 'nainte
Pecalea stramta pe care
Duce in ceruri sus
In momente grele, 
Ia-ma tu de mana
Condu tu pasii in drumul catre cer

Condu-ma tu pe calea Ta
Condu-ma prin lumina Ta
Ajuta-mi ca umblarea mea
Sa fie sub privirea Ta
Inima mea Tie ti-am dat
Locuieste Tu in ea
Vreau langa Tine sa fiu de-a pururea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu