Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

vineri, 7 octombrie 2011

Bagajele American Tourister: alegerea protrivită

Am rămas impresionat prima dată când am aflat despre acestă ofertă pe care cei de la Real au lanst-o pe piaţă. Citind puţin despre istoria celor de la American Tourister, mi-am dat seama că ei în fiecare an cresc şi cresc cu privire la calitatea produselor pe care le produc dar şi în reţeaua de magazine care distribuie aceste produse, mai exact peste 4000 de magazine.
Deşi sezonul vacanţelor a trecut, însă tocmai de aceasta Real ne face o ofertă foarte bună pentru sezonul care va urma anul viitor. Să nu-i uităm pe cei care sunt plecaţi sau care au un job solicitant în afara tării sau de ce nu şi la noi în ţară, unde au nevoie de valize pentru a-şi transporta bagajele.

Eu cel puţin mi-aş cumpăra această geantă de călătorie cu roţi:----------------------------->









dar şi un rucsac mare: ---------------------->






Puteţi vedea calitatea materialului dar şi numeroasele caracteristici pe care le au fiecare produs în parte.


Dacă într-adevăr aveţi nevoie de un bagaj mai mare nu ezitaţi să accesaţi LINK-UL acesta şi cu siguranţă o să vă placă ce vedeţi acolo.
Chiar dacă acest post a fost scris pentru CONCURS SuperBlog, mi-a plăcut ceea ce am văzut şi cu siguranţă o să-l recomand şi prietenilor mei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu