luni, 30 ianuarie 2012

Un tron inalt - A higher Throne





1. Un tron înalt e-n cer, cum nu s-a mai văzut
Şi-n faţa Lui vor fi chemaţi cei ce-au crezut
Acolo noi vom sta, de Mielul sfânt iertaţi,
Prin Fiul harul l-am primit ţi-am fost iertaţi!

Ref. : 
În slavă îngerii Îl preamăresc în cor,
Răsună cerul de safir, De cântul lor.
Puterea, gloria, onoarea, lauda, 
Acelui ce domneşte-n veci, Lui Dumnezeu.


2. În faţa tronului, acasă noi vom fi;
Pe Domnul sfânt Îl vom sluji, şi-l vom slăvi!
V-a şterge lacrima, şi setea va pieri,
Divinul Miel va fi Păstor şi va domni!

3 comentarii:

  1. Bună ziua
    Mă iertați că vă deranjez, vin cu rugamintea la d-voastră să ne sprijiniti cu un logo campania umanitară ”Să fim oameni...”( http://safimoameni.blogspot.com/) Dorind din această campanie să ajutam cât mai mulți copii.Aștept răspunsul d-voastră la pagina de e-mail safimoameni@yahoo.com.Vă rog să-mi trimiteți și link-ul blogului d-voastră
    Vă mulțumesc frumos!
    Împreună putem schimba vieții!
    Campanie initiata de site-ul Pantocrator.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua
    Mă iertați că vă deranjez, vin cu rugamintea la d-voastră să ne sprijiniti cu un logo campania umanitară ”Să fim oameni...”( http://safimoameni.blogspot.com/) Dorind din această campanie să ajutam cât mai mulți copii.Aștept răspunsul d-voastră la pagina de e-mail safimoameni@yahoo.com.Vă rog să-mi trimiteți și link-ul blogului d-voastră
    Vă mulțumesc frumos!
    Împreună putem schimba vieții!
    Campanie initiata de site-ul Pantocrator.ro

    RăspundețiȘtergere

Urmărește prin E-mail