miercuri, 19 septembrie 2012

Adi Gliga - Doamne vin 'naintea Ta




                                  Doamne, vin-naintea Ta cu-ntreaga mea fiinta
Coplesit de mila Ta, ma-nchin cu umilinta
Multumesc ca sunt spalat prin sangele Tau sfant
M-ai rascumparat prin jertfa Ta, murind pe Golgota
Zi de zi ,Tu raspandesti blandete si candoare
Ceas de ceas, ma ocrotesti cu mana-Ti iubitoare
An de an, ma improspatezi cu-al dragostei parfum
N-am cuvinte, versuri indeajuns sa-ti spun cat esti de bun.

Refren:
/:Dar stiu langa Tine, totul este mai usor
Cand stai langa mine, pot visa si pot sa zbor
Te iubesc, te doresc dupa Tine eu tanjesc
Esti tot ce vreau, esti tot ce imi doresc.:/x2


Doamne vin-naintea Ta cu-ntreaga mea fiinta
Coplesit de mila Ta, ma-nchin cu umilinta
Multumesc ca sunt spalat prin sangele Tau sfant
M-ai rascumparat prin jertfa Ta, murind pe Golgota
Lanturile Tu le-ai rupt, sunt liber pe vecie
M-ai umplut cu Duhul Tau, sa-ti cant o vesnicie
Ne-ncetat Tu ma conduci, pe calea catre Cer
Stiu ca intr-o zi te voi vedea in maretia Ta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu