Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

marți, 25 septembrie 2012

Alin si Florina Jivan - Daca am iubi



Imi doresc sa vad o lume nsorita
Unde dragostea este pretuita
Imi doresc sa ascult cantecul fericirii
Care s-a nascut din izvorul iubirii

/: Ce bine-ar fi daca am sti cu totii a iubi
Bine-ar fi daca am sti cu totii a trai
/:Lumea rea n-ar fi daca am iubi
Lumea rea n-ar fi daca am zambi :/

Imi doresc sa alerg pe campii inflorite
Unde oamenii au zambete sfinte
Imi doresc sa uit ca exista moarte
Care pentru un timp pe noi ne desparte

Imi doresc si stiu ca exista o lume
Unde Dumnezeu m-a chemat si pe mine
Imi doresc si vreau cat timp viata mai tine 
Sa iubesc mai mult si sa fac numai bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu