vineri, 4 ianuarie 2013

Vise de imprumut - Dolores Wagner (versuri)





Vise de-mprumut, timpul meu pierdut
Toata viata mea, las la Crucea Ta
Tot ce-am adunat, tot ce am sperat
Mandria mea, las la crucea Ta

Patimi si tacere drum spre nicaieri
Toata vina mea las la Crucea Ta
Gandul meu murdar zambetul amar
Si rusinea mea Las la Crucea Ta

Stiu ca m-ai iubit, pretul L-ai platit
Totul Ai schimbat, ca sa fiu curat 
Tot ce-ti pot eu da, n-ar putea spala
Tot trecutul meu, numai Harul TAU

Dorul meu infrant, zborul meu infrant
Amagirea mea, las la Crucea Ta
Tot ce m-a durut, masca mea de lut
Lacrimi fara rost, azi renunt la TOT


4 comentarii:

  1. Buna! Va rog sa ma ajutati... stie cineva partiturile de la aceasta cantare? Daca ma puteti ajuta, contactati-ma pe: copilariaefrumoasa@yahoo.com Va multumesc mult, Domnul sa va binecuvinteze!

    RăspundețiȘtergere
  2. Waw, asta da informatiie valoroasa!

    Also visit my page anunturi gratuite

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt unul dintre oamenii care asculta Dolores Wagner cu plăcere! Imi plac versurile puternice si vocea care are un timbru foarte fain!! Dumnezeu sa binecuvânteze acest "tânăr creștin".

    RăspundețiȘtergere