miercuri, 4 februarie 2015

Alexandra Luca - Un lucru cer(Versuri)



 Un lucru cer de la tine 
Şi-l doresc fierbinte
Aş vrea să locuiesc
în casa ta mereu
Un lucru cer de la tine 
Şi-l doresc fierbinte
Aşa vrea ca să privesc 
Frumuseţea chipului tău 

Bunătatea şi dreptatea 
Mă înconjoară în templul tău
Fericirea şi îndurarea
Mă vor însoţi mereu

Un lucru cer de la tine 
Şi-l doresc fierbinte
Aş vrea să locuiesc 
în casa ta mereu
Un lucru cer de la tine 
Şi-l doresc fierbinte
Aşa vrea ca să privesc 
Frumuseţea chipului tău

/:Bunătatea şi dreptatea 
Mă înconjoară în tempulul tău
Fericirea şi-ndurarea
Mă vor însoţi mereu:/

/:Da, fericirea şi-ndurarea 
Mă vor însoţi în toate 
Zilele vieţii mele
Şi voi locui în casa Domnului 
Pană la sfărşitul zilelor:/x3

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu