Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

duminică, 7 februarie 2010

Ami şi Crista - Tu nu pleci niciodată

Vreau să te întreb un lucru, atunci când eşti în durere, în tristeţe când toţi te-au părăsit, când simţi că totul s-a terminat pentru tine ce spui? Spui aşa: De ce Doamne? De ce mi se întâmplă mie? De ce acum? Nu vi s-a întâmplat lucrul acesta? Mie da. Sincer vă spun că au fost clipe când îmi puneam asemenea întrebări "De ce mie? sau De ce acum?". Înainte să descopăr răspunsul la aceste întrebări nu ştiam ce să fac. Chiar nu ştiam şi nu înţelegeam aceste întrebări, nu găseam deloc răspunsul la ele. Cu timpul... şi trecând prin viaţă ca oricare dintre noi, cu bune şi cu rele, Dumnezeu m-a luminat şi mi-a dat răspuns la aceste întrebări. Eu cred că este foarte important ca fiecare dintre noi să aflăm personal răspunsul la aceste întrebări uşoare la prima vedere dar complicate când vine vorba despre răspuns. Acest răspuns îl putem afla doar citind Biblia, cartea aceea simplă pentru unii, necunoscută pentru alţii dar acolo e răspunsul pentru aceste întrebări şi mai mult este ADEVĂRUL pe care noi îl refuzăm cu atâta uşurinţă. Eu vreau să te îndemn să citeşti.
De ce toată lumea îţi zice să citeşti? Pentru că acolo se află răspunsurile la toate întrebările pe care ţi le pui tu şi eu în fiecare zi. Trebuie să descoperim adevărul despre viaţa noastră şi răspunsurile la întrebările acelea. Doar citind Biblia putem cunoaşte lucrurile acestea, iar pentru a întelege cât mai repede şi mai simpulu ce doresşe Dumneteu să ne spună acolo trebuie să ne rugăm. Rugăciunea este conexiunea noastră cu AUTORUL acestei cărţi (Biblia), haide să ii cerem Lui să ne dea înţelepciune să înţelegem ce vrea să ne transmită. Eu cred că Dumnezeu vrea să ne transmită fiecăruia dintre noi un mesaj, deaceea trebuie sa facem câteva lucruri  şi anume: să citim Biblia, să ne rugăm şi printre cele mai importante ca toate dealtfel să mergem la Biserică. Dacă noi facem aceste lucruri şi Dumnezeu (autorul) ne va da răspuns (şi nu numai) la toate întrebările şi toate neîntelegerile noastre. Vă mulţumesc că aţi citit aceste rânduri şi Dumnezeu să vă dea înţelepciune să cunoaşteţi ADEVĂRUL.



Tu nu pleci niciodată de la mine
Şi nici o clipa singur nu mă lasi
Puterea ta e taina ce mă ţine
Din cel dintâi la cel din urmă pas

Nu sunt decat un abur ce se înalţă
Un fir de praf îndragostit de o stea
/Dar tu mi-ai pus în suflet o speranţă
Ce nimeni altul nu mi-o poate da/

Am fost odată râuri de păcate
Iar sângele salvarii a scris NU
/Oricat am fost eu vreau să uit de toate
Şi bine ştiu că vrei să uiţi şi Tu/

TU nu mă laşi nici nu mă uiţi vreodată
Străbat cu tine munţi înalţi şi lungi
/Eu n-am să vad nici moartea niciodată
Căci eu voi fi ascuns în tine atunci/

Sunt fericit chiar dacă vrei să sufăr
Când valuri vin şi vânturi grele bat
/Plutesc pe ape ca un fir de nufăr
Pe care tu-L păstrezi mereu curat/

Iţi multumesc că eşti cu mine în lume
Iţi multumesc că mă iubeşti mereu
/Iţi multumesc că tu, mi-ai dat un nume
Că-n tine sunt, şi tu eşti Dumnezeu/





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu