Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

luni, 8 februarie 2010

Pocaitii - Poţi să vezi

Această melodie este pentru aceia care apreciază hip-hop-ul. Nu toţi apreciază stilul acesta de muzică. Şi eu când am auzit prima dată această melodie m-am mirat şi am zis... acum şi muzică creştină hip-hop am găsit. Această melodie nu mi se pare diferită de celelalte doar că stilul este diferit. Acelaşi mesaj transmis în mai multe stiluri de muzică. Această melodie ca şi celelalte vrea să ne transmită un mesaj important. Astăzi noi putem vedea lucruri făcute în Numele Domnului, putem simţi dragostea Lui şi mai mult decât atât să auzim Cuvântul Lui Dumnezeu care este scris în Biblie. Nimic nu este la întâmplare ştiind toate aceste lucruri şi văzând cum Dumnezeu lucrează prin diferiţi oameni ştim că Venirea Lui este aproape Matei 24:14. Nimic nu este la întâmplare pe lumea aceasta. Aud pe mulţi zicând "a fost la întâmplare" dar pe lumea aceasta
nimic nu este la întâmplare, Dumnezeu este cel care face să se întâmple lucrul respectiv. Cred că toţi avem nevoie de o trezire spirituală în special, pentru că toţi mergem la biserică şi unii dintre noi luăm aşa în "nepăsare" lucrul acesta:sfârşitul. Cred că toţi dorim să ne vedem acolo Sus în Ceruri, dar pentru a se realiza lucrul acesta e nevoie de sacrificiu din partea noastră. Oare ce fac eu ca să merit să ajung în Ceruri? Oare fac eu îndeajuns ca să am un loc asigurat acolo ? Această melodie transmite şi mesajul: să nu ne încredem în forţele noastre proprii. De unde vine această forţă de a face TOATE lucrurile ? De la Dumnezeu. Nu trebuie să ne credem tari,nu trebuie să ne mândrim cu ce am realizat ci trebuie să Îi Mulţumim în fiecare zi Celui care ne dă putere să facem toate lucrurile posibile. Eu sper să înţelegeţi mesajul acestei melodii şi că Dumnezeu ne vorbeşte în fiecare zi.



Poţi să vezi
Nimic nu-i la-ntâmplare
Şi poţi să simţi dragostea Lui mare
Poţi s-auzi acum a Sa chemare
Deci poţi să simţi, poţi s-auzi, poţi să vezi
Nimic nu-i la-ntâmplare
Şi poţi să simţi dragostea Lui mare
Poţi s-auzi acum a Sa chemare
Deci poţi să simţi, poţi s-auzi, poţi să vezi

Ştiu cine sunt, ştiu ce sunt, ştiu ce vreau,
Ştiu ce pot, ştiu ce spun, ştiu ce dau
Arunc cuvântul, roada ştiu cum s-o iau
Arma e la mine, n-am de gand să o predau
Port în picioare râvna evangheliei nu nike-ii
Şi vorbesc cu Dumnezeu gen Rocky Talky
Îl am pe Dumnezeu în mine, cine poa' să mă doboare
Nu vedeţi cel rau cum moare
Vocea Evangheliei se aude departe
Sunt mulţi decibeli, tu auzi doar şoapte
Nu sunt departe, eşti aici lângă mine
Plin de versuri, vezi imersuri, fă demersuri
Stă-n puterea ta să spui "da"
Celui ce te-a creat şi duh de suflare ţi-a dat
Porţile ce se credeau închise, azi sunt date de perete
Isus stă cu mainile întinse, îndrăzneşte !!

Poţi să vezi
Nimic nu-i la-ntâmplare
Şi poţi să simţi dragostea Lui mare
Poţi s-auzi acum a Sa chemare
Deci poţi să simţi, poţi s-auzi, poţi să vezi
Nimic nu-i la-ntâmplare
Şi poţi să simţi dragostea Lui mare
Poţi s-auzi acum a Sa chemare
Deci poţi să simţi, poţi s-auzi, poţi să vezi

Frate, nu poţi să razbeşti, nu vrei să îndrăzneşti,
Nu poţi să reuşeşti, prea mulţi ochi te privesc
Ţie frică de consecinţe, ţi-e frică să nu ii pierzi
Dar nu vrei să vezi adevarul, poţi s-auzi ecoul:
Isus, acum două mii de ani, parcă vad decorul
Pe cruce răstignit, iar tu faci pe eroul
Te-a iubit, te-a iertat, dar tu dai cu piciorul
Prea multe păcate - ai creat deja un zid
Încerci sî îl dărâmi dar eşti mult prea mic
Pot să zic că rugaciunea ta e ascultată
Îţi promit, dacă L-ai primit, povara îţi va fi luată
Frate, ce te ţine eu nu ştiu, dar tu ştii mai bine
Anturaju păcătos nu prea îţi vine bine
Oferta încă ţine, stocul e nelimitat
Fă un pas în faţă, azi poţi fi iertat

Poţi să vezi
Nimic nu-i la-ntâmplare
Şi poţi să simţi dragostea Lui mare
Poţi s-auzi acum a Sa chemare
Deci poţi să simţi, poţi s-auzi, poţi să vezi
Nimic nu-i la-ntâmplare
Şi poţi să simţi dragostea Lui mare
Poţi s-auzi acum a Sa chemare
Deci poţi să simţi, poţi s-auzi, poţi să vezi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu