Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

sâmbătă, 20 februarie 2010

Despre om

În postarea trecută am omis să vă prezint încă un lucru despre care am putut să învăţăm, dar crezând că va mai fi încă o oră pentru acelaşi subiect m-am înşelat şi acum o să vă scriu ceea ce am învăţat în aceeaşi lecţie data trecută adică vineri 12.02.2010. Pe lângă faptul că am vorbit despre Dumnezeu şi tot ceea ce este legat de acest subiect, am mai vorbit şi explicat un subiect important şi anume despre om. 
Este un subiect important pe care unii dintre noi îl neglijăm sau credem că nu este aşa de important ca celelalte, dar este un subiect foarte important cu privire la om. Dumnezeu l-a creat pe om cu puterea de a alege. Aceasta cred eu căeste cea mai importantă caracteristică pe lângă celelalte la fel de importante, dar simplul fapt că Dumnezeu ne-a creat cu darul acesta de a alege. Este foarte important faptul că noi putem alege, putem alege să facem un lucru sau să nu facem acel lucru, deci putem alege. În viaţa noastră avem parte sau luăm foarte multe decizii, alegem multe lucruri pentru a le face sau nu. Dar cea mai importantă alegere pe care cineva poate să o ia cu privire la viaţa lui şi la modul lui de a trăi este calea pe care alegi să mergi.
Pentru că sunt două căi, deaceea Dumnezeu ne-a creat cu puterea de a alege, sunt două posibilităţi din care noi avem de trebuie  să alegem doar una. Nu putem sluji la doi domni. Primul Domn, Creatorul tuturor lucrurilor este DUMNEZEU şi al doilea e diavolul care ne ispiteşte în fiecare clipă să nu luăm decizia de a-l urma pe Dumnezeu. Cea mai importantă decizie pe care o poţi lua este aceasta de a-l urma pe Domnul Isus, pe Dumnezeu, pe Tatăl nostru care este în Ceruri şi ne ajută în orice lucru. Crezi că este o glumă sau... poate nu ştiu ce vorbesc, dar spune şi tu Fară Dumnezeu se poate ? Nu. Aceeşi răspuns îl am şi eu, deaceea am urmat calea aceasta, de a fi în Familia Lui Dumnezeu şi mai exact Copilul Său. E aşa de minunat când stai şi te gândeşti că tu eşti diferit ce ceilalţi tineri , adică nu eşti printre aceia care urmează cealaltă cale (sunt multe de spus aici, poate cu altă ocazie), e foarte greu să iei această decizie doar prin simplul fapt că atunci când te întâlneşti cu prietenii tăi te arată cu degetul, "Uite pocăitul", dar tu deja cunoşti că în Biblie spune despre ei, că vor fi batjocoritori şi asupritori care te vor scuipa şi bate aşa cum şi Domnul Isus a păţit când a fost răstignit. Eu doresc ca toţi tinerii să ia decizia cea mai bună pentru viaţa lor,Domnul Isus. Eu cred că tu te gândeşti serios la acestă problemă şi la darul care l-ai primit de a alege.  
ALEGE ACUM !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu