Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

joi, 11 februarie 2010

Ariana - Locuieşti în viaţa mea

O nouă melodie care îmi place foarte mult pentru toţi aceia care, atunci când, prietenii cei mai buni v-au părăsit, când toate lucrurile din jurul vostru par a fi fără sens, inexistente, când prietena te-a părăsit şi când simţi că totul este pierdut pentru tine, atunci când esti cuprins de tristeţe şi durere, cineva de SUS din Ceruri e alături de tine, alături de inima ta. Atunci intervine El şi te ajută în toate aceste lucruri pe care le crezi fără sens, se oferă să intre în inima ta şi să te facă să trăieşti cu un scop pe această lume. Acest scop este de a-l cunoaşte pe Dumnezeu.
Incercă să meditezi câteva clipe la ceea ce vreau să spun şi vei vedea că şi TU ai un scop în această lume. Trebuie doar să ceri ÎNŢELEPCIUNE din toată inima şi iţi vei da seama că cineva are nevoie de tine, iţi vei da seama că nu eşti SINGUR pe acestă lume. Lume în care este tot mai greu să traieşti fără ca PĂCATUL să te atragă spre un lucru rău. Vreau să inchei cu un verset care îţi arată cât de importantă este Întelepciunea: Margeanul şi cristalul nu sînt nimic pe lângă ea: înţelepciunea preţuieste mai mult decât mărgăritarele. Iov 28:18





Când toţi prietenii mă părăsesc,
Tu eşti cu min'
Când toate lucrurile par fără sens,
Tu esti cu min'
Când n-am puterea de-a mai iubi,
Tu esti cu min'
Când aş vrea mai aproape să-mi fii,
Tu eşti cu min'
Când sunt întristat şi vin la Tin'
Când sunt disperat şi Te rog să m-asculţi
Când Dragostea ţi-e-n mine
Dreapta Ta mă Ţine

Câci locuieşti în viaţa mea
Şi nimeni nu mi te poate lua
Locuieşti în viaţa mea
Locuieşti în viaţa mea
Îmi umplii fiinţa cu Pacea Ta
Locuieşti în viaţa mea
Locuieşti în viaţa mea
Şi nimeni nu mi te poate lua
Locuieşti în viaţa mea
Locuieşti în viaţa mea
Îmi umplii fiinţa cu Pacea Ta
Locuieşti în viaţa mea

Când toţi prietenii mă părăsesc,
Tu eşti cu min'
Când toate lucrurile par fără sens,
Tu esti cu min'
Când n-am puterea de-a mai iubi,
Tu esti cu min'
Când aş vrea mai aproape să-mi fii,
Tu eşti cu min'
Când sunt întristat şi vin la Tin'
Când sunt disperat şi Te rog să m-asculţi
Când Dragostea ţi-e-n mine
Dreapta Ta mă Ţine

Câci locuieşti în viaţa mea
Şi nimeni nu mi te poate lua
Locuieşti în viaţa mea
Locuieşti în viaţa mea
Îmi umplii fiinţa cu Pacea Ta
Locuieşti în viaţa mea
Locuieşti în viaţa mea
Şi nimeni nu mi te poate lua
Locuieşti în viaţa mea
Locuieşti în viaţa mea
Îmi umplii fiinţa cu Pacea Ta
Locuieşti în viaţa mea
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu