Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

luni, 6 septembrie 2010

Ajuta un tanar !!!

Aceste 2 poze atasate mai jos imi raman de la cel care a fost prietenul meu, colegul meu de joaca in copilarie. Am petrecut multi ani impreuna dar se pare ca unul dintre noi a plecat mult prea devreme... Cu mare tristete in suflet si cu un gol lasat de aceasta plecare a prietenului meu in vesnicii, doresc sa incurajez familia... si pe cei care l-au cunoscut. Am aflat cu cateva zile in urma ca cel care a luptat din rasputeri sa ramana printre noi, a cedat, a plecat si acum nu mai este. Multumesc Dorine, pentru clipele petrecute impreuna... chiar daca eram mici si nu stiam prea multe, amintirile au ramas si vor ramane pentru totdeauna.

P.S. Rugati-va pentru familia indurerata !



 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu