Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

duminică, 5 septembrie 2010

Catalin si Ramona Lup - Am sa lupt

Chiar daca vin greutati peste greutati, necazuri peste necazuri ... trebuie sa luptam, sa luptam sa luptam pana in ziua cand Domnul Isus va reveni si atunci putem spune: M-am luptat lupta cea buna !!! Domnul sa ne ajute pe fiecare sa ducem lupta cea dreapta pana la capat...si sa nu cedam nici o clipa. LUPTATI, LUPTATI !!!
 
 
Cred ce nu pot vedea simt puterea ta , Isus
 şi în inima mea pacea a pătruns
 ştiu că eu mult greşesc
 Vreau ca să mă sfinţesc, Isus
 şi curat să fiu, să pot ajunge sus .


 |:Cu mâinile întinse spre cer
 Eu viaţa-ntreagă vreau să-ţi ofer şi tot sper
 Că ne vom vedea-n curând
 Cu ochii în lacrimi îţi spun : 
 AM SÃ LUPT, AM SÃ LUPT,AM SA LUPT CREZÂND:|

 Vin în mintea mea şoapte
 Dar Tu le poţi îndepărta, Isus
 şi privirea mea va fi ţintită sus
 Vreau să îţi pot cânta, să simt bucuria Ta, Isus
 şi să mă închin că Te iubesc nespus 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu