Învață cum e coborâșul, așa vei prețui urcușul; gustă, vezi, cum e amarul, așa vei prețui dulcele. Toma Coca

miercuri, 1 decembrie 2010

Sorin Raica-De cate ori

De cate ori Ti-am fost pe plac, Doamne???
Aceasta intrebare trebuie sa ne framante pe fiecare... la sfarsitul unei zile pline de probleme si incercari ar trebui sa ne intrebam, oare... am fost pe placul lui Dumnezeu in aceasta zi? 
Dumnezeu sa va aiba in paza, mila si indurarea Lui sa va cuprinda viata.
Sa aveti o zi minunata !




De cate ori la crucea Ta
Eu imi aduc povara mea
De cate ori durerea mea
Doar mana Ta o alina

/De cate ori/ x2 am incercat
Te intreb Isus
De cate ori Ti-am fost pe plac?

Ochi spre cer eu ridic
Mainile de tine se prind
Ingenungheat,descatusat eu vreau sa fiu
Cand eram jos si cazut
Mana Ta ea m-a tinut
/De cate ori/ x2

De cate ori cu viata mea
Bateam un cui in palma Ta?
De cate ori durerea Ta,
Intorcea privirea mea?
/De cate ori/ x2 am incercat
Ma-ntreb Isus
De cate ori Ti-am fost pe plac?


Ochi spre cer eu ridic
Mainile de tine se prind
Ingenungheat,descatusat eu vreau sa fiu
Cand eram jos si cazut
Mana Ta ea m-a tinut
/De cate ori/ x2


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu